baitul muslim dan musim kawin

semenjak dua menjak ini banyak juga undangan kahwin yang cik dib terima. rata-ratanya melalui facebook. alahai teringat seorang teman facebook mengepos lebih kurang begini ayatnya : facebook ni perosak adat, sekarang semua nak bagitau kat facebook. kad kawin ke. kad raya ke. dah takde lagi bagi by hand. semuanya masuk dalam facebook saja. kehkehkeh. terpaksalah terima hakikat. facebook lebih mudah dan praktikal. kalau nak hantar pakai pos malaysia, setem dah mahal. haisyh. sekarang ni semua harga naik. minyak naik. elektrik naik. gula naik. semualah. gaji je yang tak naik-naik. diharap lepas ni bn cepat-cepat la turun ye. selagi bn naik selagi itulah harga barang akan terus naik. sebab bn=barang naik.

mendengar khabar mereka-mereka yang bakal berbaitul muslim, cik dib berharap mereka-mereka ini bahagia hendaknya dalam menjalani hidup berumah tangga kelak. kepada yang telah selamat dan sah menjadi suami isteri, tahniah juga diucapkan. cik dib ni bukanlah pakar dalam hal ni kerana cik dib sendiri pun bukannya pernah melalui alam ini. hanya doa dapat cik dib sampaikan. barakallah kepada mereka-mereka. bercintalah sampai ke syurga.

kad kawin seniorita jsb alias & noraini

seniorita jsb alias & noraini

kad kawin roslina & uwais yang anggun lagi bergaya

kad kawin versi comel dari sakinah ropien & farid albariti

lagi kad kawin versi comel sakinah ropien & farid albariti

musim cuti sekolah dan musim raya memang memang musim orang kawin.

Advertisements

Posted on September 3, 2011, in baitul muslim and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: