tersentap

gara-gara terlepas bas balik ke kedah, cik dib beraya di ukm. sedih, itu sangat sedih ok. tak pernah-pernah cik dib tak balik beraya di kedah. lain kali dah insaf tak nak lagi beli tiket pagi-pagi buta. akhirnya membuta di ukm.

disebabkan di ukm tiada orang, tiada bas, tiada kedai buka. duduklah cik dib di bilik siang malam pagi petang. makan megi. bosan ok makan megi. sumpat bosan. kalau dulu berselera aje, tapi sekarang tidak lagi, nak melihat pun tak sudi. disebabkan tiada orang di ukm, ukm-jaring sangat cemerlang gemilang terbilang perkhidmatannya. o yeah. tunggu lagi, cik dib marathon cerita korea banyak-banyak kat youtube.tiba-tiba terdetik nak tengok cerita indonesia .tu pun setelah jemu 3 hari 3 malam menghadap cerita korea. cari punya cari, belek punya belek, ternampak tajuk dalam mihrab cinta. alang-alang tak pernah tengok kan, jadi baik tengok sekarang. lepas ni confirm studio 24/7.

tersentap cik dib dengan cerita ni.

orang yang nampak baik di hadapan mata manusia belum tentu baik pada pandangan Allah

tetapi orang baik pada pandangan Allah pasti baik di hadapan mata manusia

Advertisements

Posted on November 10, 2011, in hiburan jiwa. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: