discovery channel melanda

dah berjam-jam mengorek rahsia n budaya n dan sebagainya pasal kelantan di laman sesawang bersawang sawang tak semena mena terberjumpalah pula satu belog.

http://sejarahnagarakedah.blogspot.com/

belek punya belek, terpeliklah di hati “apasal aku macam taktau pun semua sejarah ni, nama ja duduk kedah tapi memang jakun bab sejarah kedah.,”

belek belek lagi ke bawah ” eh, sahih ke sejarah ni, apasai tak masuk dalam sukatan sekolah pon, apasai apasai?”

ke memang ada setengah fakta sejarah memang disembunyikan atas faktor-faktor tertentu(faktor politik pemerintah la biasanya kan)

eh entahla?

nak pergi korek kt mana kesahihan fakta itu?

PATMA?

KALAM?

Koleksi Asia Tenggara PTSL?

nanti-nanti la dulu ye..

tak pasal-pasal lari fokus kt KELANTAN

kelantan ni pon banyak gak fakta menarik

salah satunya PILLBOX

 KUBU YANG DIGUNA UNTUK MEMPERTAHANKAN SERANGAN JEPUN 1941

oh banyak lagi yang taktau

ni baru jumpa kat sesawang belom lagi library..

sekian dulu, nak sambung discovery channel

Advertisements

Posted on March 28, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: